Wednesday 1 June 2011

Doa hilangkan marah!!!

Aku berlindung dengan Allah dari godaan syaitan yg terkutuk.
Ya Allah,!ampunkan lah dOsa ku, dan hilangkan lah kemarahan hatiku
dan selamatkan la aku dari godaan syaitan yg terkutuk
Ya Allah berikan lah aku pertunjuk.
berikan lah aku kekuatan.
sesungguhnye aku hamba mu yang lemah, hina dan dina.
Ya Allah, ya Tuhanku, awak lembutkan lah hati- hati insan yang membenci diriku ini.
aku sedaya mungkin tidak mahu menyakiti hati mereka tetapi mengapalah aku dihina.
Ya Allah, ampunkan dOsa ku! Ya Tuhan, permudahkan lah segala urusanku.


Hmmmm,,Sahabat yang mungkin membaca blOg saya ini,
seandainya kalian memang sengaja menyakitkan hati saya,
 TERIMA KASIH BANYAK- BANYAK
saya sudah maaf kn anda semue...
saya tak nak haati saya dikotori dengan benda- bende begini.
lets forgive and forget!!!!
jika kemengan yang kamu mahukan kamu sudah menang!!!!
bergembira lah...